Fujitsu Hungary

Lehet egyszerű a rendeléskezelés a nagy szervezeteknél?

2018. május 08. - Fujitsu Hungary

ke_p_4.jpg

 

A „rendeléskezelési folyamat” kifejezés hallatán az ember egy olyan konstrukcióra gondol, amely egyszerűsíti a rendelések kezelését, a készletgazdálkodást és az ügyféligények teljesítését. Valójában azonban a nagy szervezetek rendeléskezelése sokszor nagyon is komplex (a vállalat munkavállalói számára is, nem beszélve az ügyfelekről). Lassú, elszigetelt, korlátozó, nehézkes folyamat, a valós idejű információfrissítés lehetősége nélkül. Mindezek miatt a legtriviálisabb feladat is rémálommá válhat, pontatlan adatokat és megbízhatatlan előrejelzéseket eredményezhet, produktivitás- és teljesítményromlást okozhat. Ráadásul a bonyolult rendeléskezelési folyamat nem tud alkalmazkodni, ezért korlátozza a szervezet lehetőségeit, megakadályozva, hogy rugalmasan reagáljon a piaci körülmények változására. Nekünk meggyőződésünk, hogy a rendeléskezelés lehet egyszerű is. Engedjék meg, hogy megosszuk Önökkel egy valós eset részleteit!

Egy globális gyártócég a következő problémával szembesült: régi rendszerei nem illeszkedtek teljesen a vállalat technológiájához, alkalmazásaihoz és adattáraihoz, ami jelentősen rontotta a viszonteladó partnerekkel, az értékesítőkkel és az ügyfelekkel folytatott együttműködést. Több lehetséges megoldás értékelése után a vállalat a beszerzés és a módosítás kombinációja mellett döntött az új alkalmazások teljesen nulláról történő bevezetése helyett. A projekt megvalósításához a Fujitsu GLOVIA® OM megoldását választották.

Hogy az új rendszer bevezetése egyszerű legyen, és ne okozzon túl nagy zavart a meglévő csatornák működésében, első lépésként integrálták a GLOVIA OM-et a régi rendszerrel. Az új felállásban a régi rendszert használják hagyományos, robusztus IT-rendszerként (System of Records), a GLOVIA OM-et pedig az együttműködést támogató gyors IT-rendszerként (System of Engagement).

Egy év elteltével meggyőzőek az eredmények. A viszonteladó partnerek körében minden várakozást felülmúlt a GLOVIA OM használatának aránya, jelentősen meghaladva a régi rendszerre jellemző szintet. (Az aktív felhasználók száma túllépte az ezret, ami 85%-os használati aránynak felel meg, és 230%-os növekedést jelent a korábbi rendszerhez képest.)

Az új szemlélet javítja a készletek valós idejű láthatóságát, és lehetővé teszi, hogy a különböző helyeken működő raktárak tényleges készlete alapján igazolják vissza a megrendeléseket.

És ez csupán egy példa a sok közül. Az ütőképes gyors IT-rendszer (System of Engagement) egyéb módokon is egyszerűsíti a rendeléskezelést:

  • a workflow-típusok kategorizálásával
  • prioritások meghatározásával
  • a karbantartási alkatrészkészlet követésével
  • konszolidált készlet-adatbázis létrehozásával
  • az OMS fejlett költségvetési funkcióinak használatával

Ne feledje – mindig van lehetőség arra, hogy módosítsa és igényeire szabja a meglévő megoldást!

Ha szeretne többet megtudni a GLOVIA OM megoldásról, kattintson ide (angol nyelvű tartalom)!

Fujitsu Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://fujitsuhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr3013899410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása